Ügyfélszolgálatunk hivatali órái

Ügyfélszolgálatunk hétköznapokon a +36 70 3123 697 illetve info@grosco.hu-n áll vevőink rendelkezésére.

Általános tudnivalók, vásárlási feltételek

A grosco.hu internetes üzletben történő vásárlás kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül (a  www.grosco.hu címen).

Az grosco.hu internetes üzletben mindenki vásárolhat, aki érvényes regisztrációval rendelkezik, és elfogadja jelen üzletszabályzatot, és magára nézve azt kötelező jellegűnek tekinti.

Az grosco.hu internetes üzletben történő rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen üzletszabályzatot és tisztában van a rendelés menetével.

Az grosco.hu internetes üzlet tartalmának böngészéséhez (termék információk, cikkek) nem szükséges semmiféle regisztráció, ezeket bárki adatai megadása nélkül teljesen anonim módon, szabadon megteheti, azonban a tételek kosárba rakásához, a tényleges vásárláshoz már szükség van egy egyszerű és ingyenes Regisztrácós folyamat elvégzésére.

A rendelés elküldése után a rendszerünk egy megerősítő e-mail üzenetet küld az e-mail címedre, ezt kérjük azonnal ellenőrizni, így az esetleges hibák, vagy téves rendelés esetén még a csomag elindulása előtt tudunk intézkedni. Amennyiben a megerősítő levél valamilyen technikai zavar folytán üres, akkor mi sem kaptuk meg a rendelést, azt kérjük megismételni az üzletben. Ilyen esetekben általában a kosár is üresnek mutatkozik. Egyéb probléma, vagy eltérés esetén vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal.

A megerősítő levél automatikusan generálódik a rendszerben, tehát a rendeléskori állapotot igazolja vissza a Vásárlónak és nekünk egyaránt. Azonos időpontban, két különböző számítógépről ugyanarra a termékre feladott rendelés esetén előfordulhat, hogy mindkét Vevőnek azonnal elérhetőként jelzi a rendszer a cikket, de utolsó darab esetén nem tudjuk mindkét rendelést azonnal teljesíteni. Ez az esetek elhanyagolható részében fordul elő, és a lehető leghamarabb értesítést küldünk a felmerült hibáról.

Egyes termékek esetén előfordulhat, hogy a megadott kép és a termék leírása között eltérés mutatkozik. Ezeket nem tudjuk teljesen kiszűrni, ezért mindenkit arra kérünk, ha ilyennel találkozik, jelezze e-mailben, de mindenképpen érdeklődjön a vásárlás előtt!

A felelősség korlátozása

Az grosco.hu internetes üzletben való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.

Az grosco.hu internetes üzlet semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltakért, bármilyen okból is következtek be:

  • Az interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat.
  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza az grosco.hu internetes üzlet akadálytalan működését és a vásárlást.
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
  • Bármely levél — függetlenül attól, hogy hagyományos, vagy elektronikus formában érkezett —, de főleg bármilyen adat elvesztése.
  • Bármely szoftver nem megfelelő működése.
  • Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei.

Az grosco.hu internetes üzlet bármikor szabadon megváltoztathatja bármelyik árát, vagy határidejét. A változás az grosco.hu internetes üzlet weblapján történt megjelenés időpontjától lép életbe.

Az grosco.hu internetes üzlet szabadon módosíthatja a vásárlás feltételeit, szabályait és/vagy magát az grosco.hu internetes üzletet, bármikor, értesítési és bárminemű kötelezettség nélkül arra nézve, hogy megindokolja a döntés helyességét, és grosco.hu internetes üzlet nem vonható felelősségre, ha így tesz.

Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható az grosco.hu internetes üzletben (a weblapon). Bármelyik vásárló, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, nem jogosult vásárolni a továbbiakban.

Abban az esetben, ha a vásárló bármilyen formában megsérti a szabályokat, az grosco.hu internetes üzlet szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.

Regisztráció

Az grosco.hu internetes üzlet tartalmának böngészéséhez (termék információk, cikkek), a tételek kosárba rakásához nem szükséges semmiféle regisztráció, ezeket bárki adatai megadása nélkül teljesen anonim módon, szabadon megteheti, azonban a tényleges vásárláshoz már szükség van egy egyszerű és ingyenes regisztrációs folyamat elvégzésére. Regisztrálva sokkal kényelmesebb lesz a vásárlás, mert nem kell az adataidat minden alkalommal újra megadni, valamint a regisztrációval próbáljuk kiszűrni a hamis rendeléseket, csínytevéseket.

A vásárlást megelőzően pontos adatok megadásával ki kell tölteni a regisztrációs űrlapot. A hibásan kitöltött adatlapokat érvénytelennek tekintjük és az eladó semmilyen formában nem vállal felelősséget a hibás adatokból eredendő téves teljesítésekért!

Kiszállítás, áruátvétel, fizetés

Szállítási határidők

A szállítási határidő a megrendelés beérkezési dátumáhozszámított maximum 5-6 munkanap

Szállítási feltételek

Az grosco.hu.hu-n megrendelt termékeket belföldre és külföldre egyaránt futárcégek szállítják ki. Elérhetőségüket továbbítjuk a csomag feladását követően, így a szállítás napján egyeztetni tudsz velük az átvétellel kapcsolatban.Szállítási költséget komplett csomagra számítunk fel, belföldön távolságtól, mérettől függetlenül. Kizárólag a vásárlási érték befolyásolja a fizetendő szállítási díjat. Amennyiben rendelésében „piros” és „zöld” kosaras termékek is vannak, ez alapértelmezés szerint egy csomagban, valamennyi tétel beérkezésekor kerül kiszállításra. Amennyiben az azonnal rendelkezésre álló tételekre rögtön szüksége van, ezt Ügyfélszolgálatunkon tudja jelezni email-ben vagy telefonon. Számolni kell azonban ilyenkor azzal, hogy a csomag kettébontásával két külön-külön kalkulált szállítási díj fog felszámolódni automatikusan. Amennyiben van a rendszerünkben korábbi, függőben lévő rendelésed, akkor a következő rendelést is ahhoz csatolja a programunk, és egyben kerül majd szállításra (egy szállítási díjjal! Ez tulajdonképpen azt jelenti, hogy ha eszedbe jut pár percen/órán belül, hogy valami kimaradt, akkor nyugodtan „hozzá rendelheti” a korábbi rendeléshez. Ez egyben azt is jelenti, ha van egy jóval régebbi rendelése, akkor is hozzárendeli ahhoz, ezért ha a friss rendelés szállítását külön kéri, akkor mindenképp jeleznie kell szándékát felénk!!

Értelemszerűen, ha a rendelés hétvégén (szombat, vasárnap) érkezik be, vagy pénteken, akkor ez hosszabbíthatja a folyamatot, mivel a futárcégek csak hétköznap szállítanak ki küldeményeket. Az is késedelmet okozhat, ha a rendelés kapcsán további kommunikációra van szükség az grosco.hu internetes üzlet és a kedves vásárló között (hibás, vagy hiányos adatok stb.).

Amennyiben a futár nem találja otthon a címzettet, hagy egy értesítőt, melyen megtalálható a megkísérelt kézbesítés idő pontja, és a futár mobiltelefonszáma. Szerződésünk lehetőséget ad egy újabb — közösen egyeztetett — időpont kérésére. Ezt a futárral kell egyeztetni telefonon. Csak a második sikertelen kézbesítés után kerül hozzánk vissza a csomag addig a helyi depoban tárolják be a csomagot.

Fizetés

történhet előre utalással az alábbi számlaszámra: Grosco Kft. 59500155-11015747, illetve utánvéttel, melyet a futárnak kell fizetni a megküldött viszzaigazolás alapján kézbesítéskor

Szállítási díjak

Belföldi szállítási díjaink az alábbi módon alakulnak

  • 50.000 Forintos teljes összeghatár alatt: 1.960,- Ft (utánvéttel mindösszesen: 2.460,-Ft)
  • 50.000 és 100.000 Forintos teljes összeghatár között: 1.260 Ft (utánvéttel mindösszesen: 1.860,-Ft)
  • 100.000 Forintos teljes összeghatár felett: 0 Ft, azaz teljesen ingyenes a kiszállítás

Figyelem, ha a rendelési összeg nem haladja meg a 10.000 forintot, csomagolási díjként 800 forintot számítunk fel!

Külföldi szállítási díjak kalkulálásához szükségünk van a megrendelt termékek listájára, hogy futárcég díjszabása szerint várható szállítási díjat számíthassunk. Ez a díj függ a csomag tömegétől és a célországtól is. Külföldi szállítás esetén kérjük érdeklődj e-mailben Ügyfélszolgálatunkon!

Személyes átvételre jelenleg nem tudunk lehetőséget biztosítani a raktár adottságaiból és adminisztratív okokból fakadóan.

A vásárlástól való elállás joga

A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti e-mail üzenetben vagy telefonon. Figyelem, az e-mail üzenetek sokszor hosszasan keringenek a szerverek között, a kiszállítás előtti elállás kérelmének figyelembevételéhez a mi levelező programunkba való beérkezés tényleges idejét tudjuk értelemszerűen elfogadni és nem a levél feladásáét!

A vevő a termék átvételét követő nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól és e határidőn belül visszajuttathatja a terméket a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet 4.§ és 5.§ szerint. A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A vevő elállása esetén eladó az áru ellenértékét haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríti. Az eladó kizárólag használatba nem vett, sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén téríti vissza a vételárat ezen pont alapján. Amennyiben a vásárló egy korrekt módon teljesített rendelést nem veszi át és a DPD a grosco.hu internetes üzlet költségén visszahozza a csomagot, akkor fenntartjuk a jogot, hogy a vevőt a jövőben csak előreutalással történő fizetés esetén szolgáljuk ki!

Garancia, szavatosság

A grosco.hu internetes üzlet, vagy beszállítóink, a gyártók és az importőrök az eladott árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállalnak. Az ettől eltérő szavatossági idő, vagy jótállás, és ennek időtartama az adott áru mellett van feltüntetve. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

Üzemeltető partnercég: Grosco Kft.

  • Cím: 9200 Mosonmagyaróvár, Fertő sor 42..
  • Telefon: 96/579-326, +36 70 3123 697
  • Telefax: 96/579-325
  • E-mail: info@grosco.hu
  • Adószám: 12616200-2-08
  • Cégjegyzékszám: Cg. 08-09-009453

Az eladó a megvásárolt termékeket csak abban az esetben köteles kicserélni, ha azok bizonyítottan hibásak.

Garanciális ügyintézésre visszaküldött termékeket kizárólag számlával együtt fogadunk, továbbá szükséges a vitatott probléma részletes leírására is (formanyomtatvány letölthető itt)!

Ezek nélkül sajnos nem tudjuk az ügyintézést lefolytatni. (Garanciális problémával rendelkező termékek postacíme: 9200 Mosonmagyaróvár, Fertő sor 42. — A megrendelt termékek személyes átvétele itt nem megoldható!).

Adatvédelem

A vásárlók személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Minden résztvevőnek joga van elérni, helyesbíteni vagy törölni bármely, akár az összes általa megadott információt, kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény kötelez.

Az eladó a vásárlók adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, illetve alvállalkozóinak átadja (pld. Posta). Az alvállalkozók az eladó által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni.